Thursday, August 18, 2011

Sekalung Penghargaan Ibnu Hassan


Assalamulaikum, entry kali ni santai je.. Baca tajuk pun dh tahu kan.. Hehehe.. Ana ingin mengucapkan berbanyak - banyak kesyukuran kehadrat Allah sebab Allah lah tempat ana mohon segala ilmu yg ada dalam blog ni, maka Allah perkenankan. Ada ilmu yg lambat Allah beri namun kesabaran yg jadi penguat hati. Ana pernah putus asa dgn sikap pembaca seketika kerana tidak ada penghargaan yg diberikan. Namun ana pk balik, lucu jgk ana ni.. Heheheh.. Cukup Allah bagiku.Thanks Ya Allah..

Untuk sahabat ana yang setia membaca iaitu cik amani, cik azila dan cik kartika, terima kasih banyak2. 3 muslimah ni adalah penyumbang pada blog ana ni. Cik amani telah membuat blog ana, menghiaskan blog ana dan semuanya yg ada pada blog ni dia yg reka. Cantik blog ni.. Hehehe.. Ana tahu buat entry je.. Untuk cik azila, dia yg menyebarkan blog ana pada facebook menyebabkan viewers semakin hari semakin bertambah dan dia letak entry ana di fb dia dan dia antara org yg banyak bertanya soalan. Haa, inilah cara menggunakan fb sebaiknya, sebar agama Allah.. Dapat pahala MLM tau.. Untuk cik kartika, ana mintak tlg dia buat Header baru untuk ana sebab Header lama ni mcm xbest sebab ana seganlah muka ana terpampang besar cam2. Buat header cantik2 baru ramai org masuk blog ni. Hehehe..


                                    Untuk Semua Pembaca Blog Ibnu Hassan

Dan jutaan terima kasih pada pembaca yg setia yg xjemu jemu menantika entry baru. Ana bermohon pada Allah agar semua pembaca blog ana dan blog2 yg membesarkan agama Allah ni akan mendapat perlindungan dari Allah, semoga peroleh kejayaan utk dunia dan akhirat semoga sentiasa berusaha mencari agama Allah.. Terima Kasih ana ucapkan kepada semua blogger yg menyokong, pembaca yg membaca dan hamba Allah yg mendoakan ana.. InsyaAllah sahabat semua dalam doa ana.. Wallahulam Bimurodih

No comments:

Relaxing Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...