Monday, August 8, 2011

luahan Hati



Assalamualaikum wbt. Alhamdulillah, segala puji bagi Allah. Em maaf la jika tajuk ana kali ni emosi sikit. Untuk para sahabat, ana nk luahkan kekecewaan yg ana rase sejak berblog ni. Niat ana nk berdakwah n berkongsi ilmu yg ana dapat untuk diamalkan bersama. Namun ana sedih seolah tiada respon dari pembaca. Ana tkt ilmu yg ana kongsi salah. Terima kasih pada abang blogger Tukang Tulis sb salah seorang yg menegur kesilapan ana.

Ana letak ruangan komen dan ruangan soalan tp tidak mendapat sambutan. Mungkin semua blogger pernah mengalami semua ini di awal buat blog kan? Tidak ada alasan untuk tidak menyokong org yg menyebarkan dakwah. Tidak ada salah dalam agama jika kita menyokong org yg membuat medium untuk berdakwah. Adab kita masuk rumah org, tuan rumah jamu kita makan, lepas itu adakah kita terus keluar tanpa ucap terima kasih? Begitu juga jika kita melawat blog orang lain, kita dapat ilmu, namun kita sedikit pun tidak ucap terima kasih. Terima kasih kita ucapkan adalah motivasi pd org yg berdakwah, org yg menulis, org yg berkongsi ilmu.  Jadi xsalahkan jika kita sama2 ubah budaya kita kan. bagi semangat kt sahabat2 kita baru ada kekuatan nk buat entry baru..

Untuk blog ana, ana dh buang dh ruangan komen sb ana xnk susahkan pembaca. Ana buat semua ni kerana Allah. Ana pernah mengharap sahabat memberi pendapat, namun pelbagai alasan diberikan. Jadi xnk mengharap pada sape2 untuk komen, ana cuma harap Allah memilih seramai mgkn orang untuk membaca blog ana. Ana ikhlas untuk berkongsi dan tidak mengharap balasan lg. Untuk Cik amani yg xputus2 komen blog ana, ana ucapkan berbanyak2 terima kasih atas sokongan anda. Xhairanlah blog cik amani ramai org berkunjung sebab dia bnyak menyokong sahabat2nya dlm dunia blog.. Wallahualam bimurodih..

No comments:

Relaxing Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...