Saturday, July 23, 2011

Salam Perkenalan

Assalamualaikum w.b.t kepada sahabat sahabiah ana semua. Alhamdulillah, segala puji bagi Allah yang banyak memberi nikmat pada hamba-hambanya. Tidak lupa juga selawat serta salam kepada junjungan besar Nabi Muhammad SAW dan keluaga baginda dan para sahabat yang banyak memperjuangkan islam untuk kita pada masa ini. Alhamdulillah ana diberi peluang dan izin Allah untuk mewujudkan blog untuk berkongsi ilmu yg mana kita boleh mengamalkan dan mengambil iktibar serta bertukar pendapat agar blog yg ana wujudkan ini kerana Allah akan dapat meluaskan lagi empayar islam.

Tak kenal maka tak kenal la.. asyik tak cinta je.. huhuhu.. Jd ana nk takruf sikit tentang blog ana. Nama ana Wan Muhammad ‘Ammar Ibnu Wan Hassan berasal dari Kelantan ( Red warrior) hehehehe... ana belajar di UPSI mengambil jurusan Pendidikan Kimia.. Nama yang ana bagi kt blog ni adalah Muslimin Ibnu Hassan. Ana pilih nama ni sebab cita2 ana nk jadi muslimin sejati pilihan Allah dan ibnu Hassan yg ana plh adlah kerana ana wat blog ni sempena memperingati arwah abah yang 13 tahun meninggalkan ana sekeluarga. Jd, ana nk agkt nama arwah abah supaya ana nk selalu bersama beliau.. jd blog ni khas untuk abah.. Al Fatihah...

Harapan ana agr apa yg ana kongsikan pd blog ni sahabat sekalian dpt manfaat bersama.. Salam Ukhwah Ikhwanun Muslimin ana ucapkan kpd pembca semua.. Wallahualam..

5 comments:

♥ HeRWaNa HeRMan ♥ said...

Al-Fatihah..
moga ayahmu ditempatkan dalam kalangan hamba2 yg soleh..

azwa amani said...

Al-fatihah... semoga sama-sama mendapat manfaat dan saling ingat meningati :)

snow queen said...

salam perkenalan..:)

Muslimin Ibnu Hassan said...

Salam, terima kasih atas doa kalian semua untuk arwah. semoga sedekah anda semua Allah jadikan mahligai di syurga kelak.. amin Ya Allah.. salam perkenalan semua..

miho amyra said...

salam perkenalan...
=)

Relaxing Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...