Tuesday, April 24, 2012

Warkah Terakhir Ibnu Hassan

Assalamualaikum wbt. Segala puji bagi Allah yakni tuhan memberi ana nyawa untuk bertaubat kepadaNya. Selawat serta salam kepada Kekasihku Muhammad Ya Rasulullah.. Semoga kita dipertemukan dalam masa yang terdekat...

Selamat dan sejahtera keatas semua sahabat ana yang ana sayangi.. Disaat ana menulis warkah ini, bagaikan laju je nafas ana.. Ana mohon maaf kepada semua sahabat ana yang banyak ana sakiti.. Allah, jika Kau ambil nyawaku saat ini, jangan biarkan ade dosa yang tidak aku lunaskan dengan memohon kemaafan dariMu Ya Rabb..

Sahabat ana, Jgn ulangi kesilapan yang kita lakukan dahulu, ingat yang maut itu dekat tau.. Jangan lupa untuk doakan ana sekiranya dijemput nanti. Sahabat ana, jaga iman kamu dengan baik takut Allah ambil kita bila2 masa. Wahai sahabat ana, keluarga ana, maafkan ana jika belum sempat menunaikan janji2 yang telah ditabur masa lalu. Maafkan ana..

Allahuma Ya Allah.. Maafkan aku, ibuku, adik beradikku, sahabat sahabiah ku dan semua mengenali diri ini.. Selamatkan Ibnu Hassan dan Ibnu Nawang dari siksa azab kubur Ya Rabb.. 

Relaxing Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...