Thursday, November 3, 2011

Allah Maha Mengetahui Khilaf Ibnu hassan


Assalamualaikum wbt.. Allah yang Maha Mengetahui.. e2 ungkapan yg mampu ana katakan. Kepada insan yg meletakkan namanya insan dalam chatbox ana., ana mohon maaf banyak2. E2 khilaf ana dalam melukakan ati atau perasaan org kerana ana manusia biasa. Ttg ana jadi model gastby ana akui mmg khilaf ana bergambar dgn sorg perempuan bukan islam dan ia telah menjadi satu fitnah. Jika itu menjadi satu fitnah, moga Allah ampunkan ana.

Mmg ana akui dulu ana lara dgn kehidupan ana. Jika ana ni jahat di mata 'insan', Ana xleh nk buat apa2. Yg pasti ana akui kesilapan ana dan ana btul2 menyesal dgn apa yg tlah berlaku dahulu.. Ana mohon maaf kpada sesiapa sahaja yg pernah ana sakiti. Bukan nk tunjuk baik dalam blog tp ni impian ana tuk kembangkan dakwah dan blog ni khas buat arwah abah. Allah yg maha mengetahui sama ada ana btul2 berubah atau tidak. Jika belum ana sdg mencuba untuk berubah..

Allahurabbi.. Khilaf aku Ya Allah.. Wahai Allah, Jika blog ini menjadi medan perpecahan umat islam, maka Engkau musnahkannya dgn menarik minatku utk berblog. Jika blog ni Engkau redhai, maka Kau buka ati org2 yg dengki pada niatku untuk berdakwah. Jika mereka ttp dengki, maka Engkau musnahkan mereka agar tidak ada lg org yg menghalang hambaMu ini berdakwah. Jika perihal Genting yg aku ceritakan menjadi bahan ejekan, maka Kau tunjukkan bahawa aku benar Ya Allah. Aku tahu Engkau sentiasa bersama org yg benar. Niatku hanyalah untuk mengelakkan org dari hanyut disana seperti hanyutnya aku disana. Allah, ampunkan aku dan org yg pernah aku sakiti, Kau ambil umurku dan aku sedekahkan pada org yg pernah aku sakiti sebagai ganti Ya Allah. Matikan aku setelah semua kesalahan pada manusia tertunai dgn bayaran umurku. Aku tidak risau kesalahnku dgn Mu kerana mudah bagiMu untuk ampunkan dosaku. Tp aku risau dosaku dgn manusia lain. Kau xkn ampunkan aku selagi mana mereka xmaafkan aku. Maafkan aku Ya Allah, aku xmampu untuk mencari siapa yg pernah aku sakiti, maka sedekahkan umurku sebagai maaf Ya Allah.. Maafkan aku.. Amin Ya Allah....

No comments:

Relaxing Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...