Wednesday, December 14, 2011

kesedihan hati ini..


Ya Allah, berikan aku kekuatan, terlalu banyak kesalahan yang aku buat, sedang buat dan akan buat.. berikan aku kesedaran sebelum maut menyapa aku.. Allah, betapa perit ujian yang Kau berikan, namun jgn sesekali Kau kurangkan ujian ini tp tingkatkan keimanan ku.. Allah, berapa banyak kebencian manusia menyentuh diriku, semuanya silap aku Ya Allah, ampunkan mereka atas sebab aku yg membuka ruang utnuk mereka membenci aku. Allah, betapa gagalnya diri ini, terlalu banyak keluhan dan kekesalan yg terucap dibibir yg penuh dusta ini, terlalu lemah dgn herdikan org hingga aku memutuskan untuk berhenti menjadi insan yg diperlukan, Allah betapa jahilnya diri ini yg sentiasa membuka jalan maksiat kepada orang lain.. Mampukah ku mengharungi titian sirat nanti, membawa dosa yang menggunung tinggi, terkapai aku mencari limpahan hidayah Mu.. Allah, Kau maha memahami aku, aku mohon padaMu, berkatilah medium dakwah ini, lapangkan aku untuk menyampaikan walau satu ayat.. Allahuma Ya Allah, jika aku tidak sempat untuk memohon maaf terhadap org yg pernah aku sakiti, Kau ganti dgn umurku Ya Allah.. Maafkan aku... Alllah.... aku merancang pelbagai kejahatan sedangkan Kau sentiasa beri yang terbaik untuk aku.. Maafkan aku.. Halanglah nafsuku dari terus memburu dunia Ya Allah.. Maafkan aku.. Maafkan aku.. Maafkan aku dan semua pembaca blog Muslimin Ibnu Hassan...

No comments:

Relaxing Music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...